بزرگترین پایگاه تفریحی جوان

بزرگترین پایگاه تفریحی جوان


یورو 2012 - اخبار

 

یوفا: کاپیتان تیم ملی فوتبال ایتالیا گفت: اکنون زمان آن فرا رسیده که بالوتلی کمی هم جدی باشد.

به گزارش یوفا: مهاجم جنجال‌آفرین منچسترسیتی امشب در اولین دیدار ایتالیا در جام ملت‌های اروپا به میدان خواهد رفت. هیچ یک از بازیکنان ایتالیا فیزیک بدنی و استعدادی که در بالوتلی 21 ساله وجود دارد، را در اختیار ندارند و این می‌تواند همان چیزی باشد که "آزوری" برای رویاویی با اسپانیا، مدافع عنوان قهرمانی جهان و اروپا به آن نیاز دارد.


جیان لوئیجی بوفون دروازه‌بان و کاپیتان تیم ملی ایتالیا در این باره گفت: در استعداد بالوتلی در فوتبال حرفی نیست، زیرا وی یک استعداد ناب و یکی از معدود بازیکنانی است که می‌تواند تیمی را برنده بازی کند اما بالوتلی به رفتار پرخاشگرانه خود در داخل و خارج از زمین مسابقه ادامه می‌دهد.

چزاره پراندلی سرمربی ایتالیا پس از محرومیت بالوتلی در 4 مسابقه به دلیل لگد زدن به اسکات پارکر در دیدار با تاتنهام، نام وی را در ترکیب اصلی دیدار دوستانه مقابل آمریکا (در فوریه) قرار نداد.

بالوتلی پس از آن به دلیل رفتار غیر ورزشی در دیدار مقابل آرسنال در لیگ برتر انگلیس، چهارمین کارت قرمز خود را در دو فصل دریافت کرد تا با دستور پراندلی در آوریل مجبور شود رسما عذرخواهی کند.

وی پیش از این نیز در ابتدای فصل مجبور شد پس از آتش گرفتن خانه‌اش به دلیل آتش‌بازی در حمام به مقامات انگلیس توضیح بدهد.

بوفون خاطرنشان کرد: وی خارج از زمین همیشه رفتار بسیار خوبی با ما دارد اما در سن 21 سالگی طبیعی است که گاهی اوقات اشتباهاتی از او سر بزند.

پراندلی از زمان ورود به لهستان از رفتار بالوتلی شکایت‌هایی داشته اما خواسته‌های وی باعث شده کارتیمی این بازیکن بهتر شود.

پراندلی در این باره عنوان کرد: همه بچه‌ها در دهه سوم زندگی‌شان می‌خواهند خودی نشان بدهند اما ماریو این هفته مثل بقیه بازیکنان رفتار بسیار خوبی از خود نشان داده‌ است. وی رشد فوق‌العاده‌ای داشته و کار تیمی می‌تواند کلید موفقیتش باشد.

به گفته تیاگو موتا هم‌بازی بالوتلی، می‌گوید او از دو فصل پیش که هر دو در اینتر بازی می‌کردند، هیچ تغییری نکرده است.

موتا اظهار داشت: ماریو بازیکن بزرگی است، اما گاهی اوقات دیوانه‌ام می‌کند و من در این مورد تنها نیستم. او باید یاد بگیرد که از پیراهن تیم ملی دفاع ‌کند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: احسان رضاپور ׀ تاریخ: یک شنبه 21 خرداد 1391برچسب:بوفون: زمانش رسیده بالوتلی جدی باشد/ موتا: ماریو گاهی دیوانه‌ام می‌کند,,بالوتلی,بوفون ,تیم ملی, جدی ,زمانش, فوتبال ایتالیا , ماریو ,موتا,کاپیتان, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , rames.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com